Newsletter
Dowiedz się pierwszy o promocjach i nowościach! Zaprenumeruj nasz newsletter! e-mail:

Dodaj nas do RSS »



Strona głównaGwarancja wysyłki 24h
Gwarancja wysyłki 24h

Gwarancja wysyłki 24h

 

Staramy się, by zamówione przez Ciebie produkty zostały jak najszybciej spakowane, wysłane i dostarczone przy zachowaniu możliwie najniższych kosztów dostawy.


Produkty oznaczone znaczkiem „Wysyłamy w 24h” posiadamy w magazynie i są one wysyłane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty lub złożeniu zamówienia z płatnością przy odbiorze. W przypadku zaksięgowania należności lub złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze do godziny 15:00 produkty "natychmiast" zostaną nadane tego samego dnia, niezależnie od formy wysyłki. Uprzejmie informujemy, iż dotyczy to wyłącznie dni roboczych (nie pracujemy w soboty, niedziele oraz święta ustawowe).


Przy każdym produkcie podany jest też orientacyjny czas jego dostawy. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia, do chwili gdy powinieneś otrzymać towar wysłany za pośrednictwem kuriera, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze (czyli zamówienie złożone w soboty, niedziele oraz święta zostanie przekazane do realizacji w pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym od pracy).


Dostawa dotrze do Ciebie na drugi dzień po nadaniu przy wybraniu opcji dostawy kurierem. Na dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej musisz poczekać do 3 dni roboczych, a na dostawę za pośrednictwem Paczkomatów 2 dni robocze.


Posiadamy własny magazyn, dlatego ponad 95% zamówień wysyłanych jest w ciągu 24 h.


Pamiętaj, że wysyłka w 24 h dotyczy czasu od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie.


W przypadku, gdy przesyłka zawiera produkty oznaczone jako „niedostępne” lub „produkt na zamówienie” zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich produktów, uwzględniając czas dostawy dla produktu z najdłuższym terminem wysyłki. Oczywiście zawsze staramy się skrócić ten czas do niezbędnego minimum.

 

Ważna informacja: 

Przesyłki wysłane za pośrednictwem kuriera Siódemka dostarczane są w godzinach pracy kurierów (w dni robocze 8-20). Jeśli przez większą część dnia nikogo nie ma w domu proponujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. W przypadku przesyłki kurierskiej prosimy wtedy o podanie nazwy firmy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z Klientem. Kurier podejmie trzy próby doręczenia. W przypadku trzykrotnej nieobecności, awizowaną przesyłkę kurierską można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.


Przesyłki dostarczane przez listonoszy Poczty Polskiej są roznoszone  w dniach poniedziałek - piątek w godzinach: 8-18. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.  Jeśli odbiorca będzie nieobecny, listonosz lub kurier pozostawi awizo. Dla listonoszy Poczty Polskiej pozostawienie awiza nastąpi po jednej próbie doręczenia, po czym przesyłkę będzie można odebrać w Urzędzie Pocztowym wskazanym na awizo. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel